7 Mart 2014 Cuma

Keyif Köşeleri Dekorasyon Fikirleri

Herkese tekrar tekrar selamlar,
Bu postta keyif köşeleri paylaşıcam her biri birbirinden güzel..
Ben favorimi seçemedim ama en çok sanırım mutfakta panjur keranlarındaki keyif köşeleri var ya, onlara bittim :)
Ya sizinki?

 Böyle bir çalışma köşesi mi..

 Yoksa böyle bir oturma köşesi mi..

 Yoksa böyle tam bir keyif köşesi mi..


 Yoksa dinlenme köşesi?

 Ya böyle bi köşe mi..

 Giyinmeyi çok sevenler buraya?

 Çalışma odanıza böyle bir köşe mi ya da?

 Yatakodasındaki böyle köşeler de hani hiç fena deiller :)

 Şömine başı mı,ohh nooo!

 Pencere önü bu ferah alana ne dersiniz?

 Ahh! En bi sevdiğimmm.. !
Eskiden 2-3 saatimi harcayabiliyordum.. Ama artık öyle geniş zamanlarım kalmadı ne yazıkki ki =/

 Çatı arası sıcacık bu köşeye ne dersiniz? Kitap okumayı çok seven arkadaşlara..
Bu arada kitap önerileriniz olursa çok çok sevinirim.
Kitap okumayı özledim resmen =/

 Eminim herkes böyle bir yer ister =)))


 İşte benim favorilerimden :)

 Yok böyle bi uyum!



 Balkon keyfi severler buraya;) Henüz veranda keyfi yaşamadığım için hiç, onları çağıramıyorum :p


 Ben de böle çalışma odaları istiyoruumm, ama benimki neden hep kalabalık oluyo anlamıyorum =(

 Mutfağınızda böyle bir şey istemez misiniz? :)



 Renkler ve ışık aşkına!

















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder